Ze začátku jste poměrně usilovně zvažovali, zda se vám taková investice vůbec vyplatí. Musíte se totiž přiznat, že patříte k lidem, kteří o věcech poměrně dost pochybují a než se do něčeho pustí, tím spíše, než za něco vydají své peníze, tak celou záležitost zváží, jak jen to jde.

Koupě se vám mnohokrát vrátila

Takže i v tomto případě tomu bylo nejinak. Prostě, než jste si koupili svou první reklamní vlajku, tak i přesto, že se nejednalo o žádný závratný výdaj, tak jste pořád vymýšleli a porovnávali všechny možné dopady, pozitiva i negativa takového nákupu. Naštěstí to nakonec dopadlo tak, že jste si tu vlajku skutečně koupili, protože nyní jste z ní naprosto nadšení. Doprovází vaši firmu na každém veletrhu a je k nezaplacení.

»